Heyy you ^^ im SI KETUUD SCHA also as known as acha and acha schaffawaty :) im originally malayy . nothing speciall , juz a good DANCER ^^ dancingg for lifee :) taken by MR BRUNOOOMARS <3 thankyou iloveyousomuchh 1432455

buku buku buku tules :D

aaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwww <3

 suka nya saya :D HAHA
 bukan apa ,
 tadii dekat kelas saya taching dengan mcflurryoreo saya :)
 sebab dia ada ckap semalam yang " tangan i saked rasa mcam nak patah dah ni , so tak boleh type banyak banyak "
 i pun dengan kesiannya , i tak nak text lama lama dengan diaa
 risau ouhh tangan nak patah tuu --'

 time dekat kelas ,
 first , saya tengok dia okey jee siap bolee datang lambat lagii --'
 okeyy fine tuu saya tak kesah lagii :)
 time cikgu sufi jaga kelas ,
 mcflurryoreo ddk depan saya , dengan flu dia lagii --' HAIHH
 saya pelik tengok dia macam sehad , so saya tanya lha pasal tangan dia yang saked rasa macam nak patah tuu --'
 dia pun menggelabah cover ,
 dia cakap " dah tak saked dah :) semalam jee saked sangad , hari ni dah okeyy :) "
 saya pun sukaa bila kena tipuuu dengan diaa <3

 soooooooo , saya tachingg kejapp ^^
 dia pun dah tak tahu macam mana nak pujuk saya lagii ,
 sebab time tuu cikgu ada dalam kelass takud cikguu perasan jee :D
 *okeyy kitaorang selamba dekk jee date dalam kelass <3 HAHA :D

 lepas tuu ,
 kitaorangg buad bookchat :D
 HAHA :D dah taching tak bole nak cakap apa keeeen ,
 saya pun tulis lha dekat buku tilawah al-quran tuu --'
 page belaaaaaaaaaaaaaakaaaaaaaaaang sekaaaali :)
 saya tulis " memang saya tak saked hati kena tipu :) "
 then saya bagi buku tuu kat dia ,
 dia baca dan reply balek HAHA :D
 best gilaaa tadiiiii
 tup tuuup dah sampai 3 , 4 pagees dah kiaorangg tuliss <3
 macam macam ada dalam tuu
 * memang saya tak kan buang lha buku tuu yaaaaang <3
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
 sumpah sweet gilaaa you :))
 you cakap buku tuu " buku tacingg i " --'
 HAHA :D

 youuu nii kaaaaaaaaaaaaan
 jahaaaad tauu
 kenapa you bluetooth flu you dekat i tadii :(
HAAAAAAAAAIIIIIIIIIIHHHHHHHH --'
 tape tape : kita sama sama sakedd ^^
 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D


* i love you mcflurryoreo <3 
* 14324 55 <3

2 ulasan:

airisrose stories berkata...

untunglaaa ade owng sayang~ T..T <3

micchee meng meng berkata...

untuuuuuuuung lhaaa sayaaa :D