Heyy you ^^ im SI KETUUD SCHA also as known as acha and acha schaffawaty :) im originally malayy . nothing speciall , juz a good DANCER ^^ dancingg for lifee :) taken by MR BRUNOOOMARS <3 thankyou iloveyousomuchh 1432455

sedihhh betui lha ken :'(



 ini actually untuk encik I E :


 first at all acha naa mintaamaafsangad ( walaupun susah naa dmaaf ken : acha dah jalan ken tanggungjawab untuk memintamaaf )
 so sama ada naa maaf ken o tidakk terserahh :)
 naa mintaa maaf menggunungg nehh
 walaupun salah taa seberapa and taa masuk akal  =.='
 itsokeyy ,
 btwayy acha menyesal yangg tersangad sebab ajar erti KEMARAHAN :)
  ajar pun sebab taa naa IE tenggelam dengan perangai perempuan
  kadangkadangg IE nehh bodohh bila dengan perempuan 
 thats why lhaa ajar dea erti kemarahan :)
 ingad ken dahh ajar okeyy lhaa 
 myb it can be muchh better but the facts is not !
  acha yangg kena marahh sampai susahh nak d maaf ken
 OMG thanks a lot IE
 suka sangad nehh !
 tertanya tanya kenapa lhaa jady mcm nehh ?
 sedihh nyaa tahapp taa tahu lha naa cakap apa :'(
 sampi dahh taa nak tego lagy dahh nehh
  BAPAKK SEDIHHH !



  I E :
 kaw tahu apa HAHH ? sebabb dahh enjoy sangad mara urangg sampai haty perempuan pun kaw dah taa pikir apa ! 
 kaw naa urangg follow pham perangay ego kaw too ?
 EHH pikir lhaa taa semua urangg bole mcam too senangsenang naa paham pendirian urang laen
 TOOOOOOOLLOOOOONNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGG 
 lhaa : kita baru je kenal baru je kawan taa ken naa gadoh sampai macam nehh sekali ?
 bukak lha haty too weii ! aku taa nak kaw jady macam urangg ygg  aku pena kenal dulu  yang taa maaf ken aku lansungg ! atas sebab yg tertentu : aku taa nak kaw benci ken aku sangad sama mcm urangg ygg aku kenal dulu AKU TAK NAK LHA !
 heishhhh :(



 THANKS A LOT IRFAN EZANI :')

Tiada ulasan: