Heyy you ^^ im SI KETUUD SCHA also as known as acha and acha schaffawaty :) im originally malayy . nothing speciall , juz a good DANCER ^^ dancingg for lifee :) taken by MR BRUNOOOMARS <3 thankyou iloveyousomuchh 1432455

awaaaaaayyyyy :'(



 heyy :)


 sorry , dah lama tak update 
 sejak kebelakangan nehh tade mood lhaa
 rasa macam nak bunuh dirii , tapi saya masih sayang kan diri saya <3
 banyak masalahh hidup dan perasaan 
 ujian ALLAH , apa boleh buad ? just faced itt :)
 dah  jodoh , takdir kata macam nii , soo macam nii lha jadii nya 
 sabarrr ehh ALLAH saja nak uji makhluk ciptaanNYA
 YA ALLAH kuat kan lhaa semangat akuu 
 sumpah aku cakap , dah tak boleh terimaa dan tahan lagii dengan ujianNYA nii :'(
 HAHA :D rileeeeeeexxxxxx --'



 nak menghilangg kejap bolee ?
 pergi mana ?
 tak tak tak pergii bunuh diri pun , saya sayang diri saya dan awakk <3
 just nak pergii menenang kan fikirann :)
 bukan lha holiday yangg menyeronokkan 
 saja nak tenang kan fikiran dan perasaan nii , bolee kan ? :)
 jangan risau sayaa tak kan hilangg , saya okeyy bole jaga diri sendirii <3


  


p/s : take care :) forgivee me IE ,
       1 4 3 2 4 IE <3
       thanks to DANY ( bob ) AMAL JYHA  kalau awak tade lha time mcm nii saya taa tahu jadii apa (:)


          ( saya taa tahu apa yangg saya banyak merepek dalamm nii :) )




 ( hopee awak bacaaa nii )

1 ulasan:

airisrose stories berkata...

sayang nape nyh...T.T
ta besh la kalu kamu mara2 sedeyh2 nyh...ta maw laa mcm nyh k?