Heyy you ^^ im SI KETUUD SCHA also as known as acha and acha schaffawaty :) im originally malayy . nothing speciall , juz a good DANCER ^^ dancingg for lifee :) taken by MR BRUNOOOMARS <3 thankyou iloveyousomuchh 1432455

G A T A L L lhaa kauu ^^

 HAHA :D 
 kenapaa ?
 ouhh lupaa :))
 actually post kali nehh pasall perempuan gatal tak sedar dirii <3
 oouupppppss ! sorry terlepass lhaa , bukan sengaja nak bagi gelaran tuu  SOORRYY YAHH ^^
 siapa ?
 HAHA :D adalahh minahh sorangg nehh
 dia tahu yangg mamat nehh bf orangg dia saja berkepitt 24 jam 
 HEBAD RYTE ? :D
 taa percaya ?
  cer tengokk nehh ..



 HAHA :D betul ken saya cakapp
 syisya bersama mesra bersama  duduk sebelah sebelah
 sweet ken ?
 MACAM COUPLE <3

 EHH ! macam pernah nampak je mamat tuu , tapii taa ingat lhaa siapa
 ouhh mamat tu ? HEISHH dah taa ingat ke ?
 baru jee tulis dalam post yangg lalu
 ingat lagi taa ?
 ouhh itsokeyy , mamat nehh BOYFRIEND kepada ABEB ( adek saya )<3


               ABEBB ( IEYA ) <3



abeb dah lama couple dengan mamat tuu ( syamim ) 
 minahh ( awien ) tuu pun tahu
 tapii , entahh lhaa dahh minah tuu nak menggatal nakk buad macam mana lagii ken ?
 kitaa tak boleh nak halangg ken :)
ada banyak bukti gambar merekaa berMESRA bersama <3
nak tengokk ?
 HEISHHH taa payahh lhaa :)
 HAAA ? nak jugakk ?
 okeyyokeyy ( hanya menurut kehendak pembaca <3 ) :





















kalau perasan setiap gambar masa detik mereka tetap bersama RYTE ?


 HAHA :D HEBAD KEN ? KORANGG COUPLE EHH ?
 MESTII SWEET MENGGILA BABI KEN ??


 ini dia dengan siapa pulaa ? --'
 ini COUSIN ( najwa ) diaa , 
 at least ada pertalian keluarga ryte ?
 tade lhaa dia nak free hugg --'

----------------------------------------------------------------------------------------------

HAHA :D BODOHH !
betull lha ken perempuan taa sedar diri ? :))
 minahh nehh kecohh kat album syamim yang dia KONONNYA gf syamim --'
 eeeeeeeeewwwwwwwwww ! f u c k k wehhhh :D
 taa padan langsunggg <3
 kalau ye pun kakak angkat , taa ken sampai pegangg tangan derrr --'
 bukan muhrimm lhaa nokk !
 mana ada fitnahh kat area sini ada bukti apa :



 HAHA :D amekk kauu EXTRA-LARGE aku bagiii :D
 korangg nampak ken tuu ?
 seee , mana ada fitnahh semua benda betull :))
 mana abeb ( ieya ) taa mengamukk kat kau budak ( syamim ) 
 mana abeb taa tachingg dengan kau budakk :)
 semua salah kau jugakk derr 
 EHH bukan ..
 senang salah korangg berdua lhaa ken :))
 HAAAA AAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAA HAAA AAAAAAA :DDD



 P/S : aku memangg macam nehh , kau tahu apa ? kau bolehh diamm dan baca . ini memangg untuk kau budak ( syamim ) and awien :) HAHA :D statement hebad tuu derr baca lhaa seronok tauu ^^


SYAMIM : mana lha ieya taa merajuk mengamukk pasal benda bodohh nehh lhaa ! bukan pasal awak hugg dia and so onn , TAPII PASAL INI DIA TENGOK GAMBAR AWAK DAN AWIEN <3
gambar yang palingg dia suka , gambar time awak berpegangan tangan dengan awien
 HEISHHH GAMBAR YANGG PALINGG DIA LIKEEEE TUU --'
 better awak slow-talk dengan ieya elok elok OKEYY DERR ? JANGAN BUAD SILAP SALAH LAGI TAUU ^^ bukan apa just nak kasi awak sedar and nampak dengan apa yang awak dah buadd , taa salah awak rapat tapii jangan rapat laen macam pulakk <3


AWIEN ( beby dollie II ) : kau kata new life ? ini new life kau ? HAHA :D HAPRAAAAKK kau tahu ?
 kau masehh engkau yangg dulu . dah dah , taa payah nak cuba try test nak ubah diri kauu SURE taa akan boleh punyaa percaya lhaa :) dressup perangai kau still SAMA <3 soo jangan membuang masa nak ubah diri OKEYY ? taa ada masalah jangan carii masalahh ^^ taa nak pun ber-masalah dengan KAU <3 




 last : zaman sekarangg nak cakap o kutuk dah tak cover dahh :) soo aku straight dengan apa yang aku nak cakap, at least aku jujur jugak :)
  jangan bagi aku naek darah membabi butaa okeyy ? macam macam kang aku tulis dalam nehh ^^ OKEYY THANK YOU YAHH :D aku sebagai owner blogg nehh , aku meminta maaf dekat sesiapa yangg tersinggung terasa UNTUK KEBAIKAN DIRI JUGAKK <3



15 ulasan:

wany chivas :) berkata...

memang terbaik statement yang anda bwad . makan daLam nyah oit , grrr

micchee meng meng berkata...

HAHA WANY <3 ada aku kesahh ? --' memangg betull pun kan ? siap dengan bukti lagii :) kukuh apa :))

Sarooo berkata...

Wow wow , kakak kita sudah marah tuu .

micchee meng meng berkata...

HAHA :D buad buad marahh saja lhaa handsome:D

beby boo berkata...

ohh , really ? susah kea akuu brubah or takk ? adakah akuu menyusahkann kauu ? kauu sape nakk larangg akuu ubah or takk ? takde sape sape kann ? soo , just "ssshhhhssss" okayy ? duduk sebelah takk rapat punn okayy . setakat duduk jehh . bukann mukhrim ea ? ohh , pandaii nakk ckapp dekat akuu ye ? kauu too . jangann ckapp orangg , jangann nakk ubahh orangg , jangann nakk ceramah sangat at orang if diri kauu punn pernah buat . soo , just " ssshhhhhsss" okay ? akuu tanak gado gado lhaa . tolongg lhaa jangan carik publisity babe .

muhammad faiq berkata...

weii..asal korang ni..engku??asal ni..x yah la smpai wat blog doe..aku x suke r tgk kwn2 aku gado..korang kn pnah rapat dulu..settle baek2 laa..grrrrr

micchee meng meng berkata...

HAAHA :D ada jugak minah nehh baca blogg akuu ^^ YAHH memangg aku penaa buad TAPI AKU TAA SEBATAK KAU DENGAN MAMAT TUU PUN JADII XD struuupidd ! ntaah adek angkat ntahh apa , ada aku larang kau berubahh ? AKU JUZ BAGI CADANGAN SAHAJA :D alaaah kau berubah pun semua tetap sama jugak :) buang masa , HAHA :D kalau tak aku tag name kau kat FB sebab aku dah remove kauu , memangg untung lhaa taa dapat tag name :) alaaahh kau naa malu apa dalam nehh semua gambar kau pakai baju apa BUKAN NYA KAU BOGELL PUN KEN ? so ? TAA BOLE KEE KALAU AKU NAK HOT KEN KAU ? ouhh maaf kau dah cukup hot , HOTSTUFF ryte ? HAHA :D siapa yang cakap aku nak carii gadohh ? --' kau gilaa yahh ? AKU CAKAP AKU JUZ NAK BAGI KORANG NAMPAK KESALAHAN SENDIRI DENGAN BUKTI :)) mana ada nak carii gadohh derr , demam ehh ? XD

micchee meng meng berkata...

FAIQQ : ITU KEN CERITA LAMAA , TADE KENA MENGENA DENGAN KAU , SO KAU CHILL OKEYY ^^

muhammad faiq berkata...

tgah chill la nii..hahahahahahhh..=='

micchee meng meng berkata...

hahaa XD

muhammad faiq berkata...

tulis r bloggg g..aku nk bace n komen nii..aku xlehh tulis blogg..t cair plak gadis2 kt malaysia ni kenn..termasuk kau cair ngn aku t..hahahahx

micchee meng meng berkata...

bukan aku tapi BEBY DOLLIE too haa , semua dia SAPU <3 HAHA XD

muhammad faiq berkata...

hahaha..tu simpang malaikat kott..ooopss..no komen..akux ckp pape..ngeh ngeh ngeh =p

micchee meng meng berkata...

HAHA :D jaga baek nampakk XD

muhammad faiq berkata...

eahhh..tettttt...jage ape2??blurr di tengah malmm..hehehehe..