Heyy you ^^ im SI KETUUD SCHA also as known as acha and acha schaffawaty :) im originally malayy . nothing speciall , juz a good DANCER ^^ dancingg for lifee :) taken by MR BRUNOOOMARS <3 thankyou iloveyousomuchh 1432455

YA ALLAH --'


 comel ken ? ^^
 siapa nehh ?
 naa tahu ?
 yangg sebelah kiri tu abeb ( penaa nampak ryte ? YAHH adekk sayaa itu ) yangg sebelah kanan tu KAK TEHA ( fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck )
 siapa KAK TEHA tuu ? 
 kaka angkat kesayangan deaa lhaa
 HAA what ? macam lelaki ?
 OHH NO LHAA dea perempuan :)
  ingad ken bf dea 
 bf dea ? lagii bukan , laen sangad kalau tuu bf dea



 bf dea yang ini <3
 laen ken ken ken ken dengan perempuan tuu :)
 actually lhaa ken itu memangg style dressup perempuan tuu 
 SERIOUSLY MACAM LELAKI :)
 itu kahh yang di panggil kaka angkat ?
 ke nak try tackle adek aku ? --'


 WEHH aku taa sebodoh itu
 agak agak lhaa kalau ye pun
  aku bukan adek adek kau ( umur sama dengan perempuan tuu )
 jelouse kah ?
 taa saked hatii jee :))
 sebab dea cuba merampas tanggungjawab aku sebagai kakak kandung
 and dea dah berjaya buad aku sebagai orangg yang TAAGUNA !
  babiii ken minah nehh ? :)
 dah lama aku sabarr
 then apa aku dapat ? MENANGISS 
 sikit harii je lagi perempuan tuu 
 taa lama je lagii ^^








 P/S : aku akan buad adek aku keluar dari sekolah seni ( JB ) tuu , lebihh sanggup adek aku school putrajaya dengan aku daripada satu school dengan KAU ( TEHA ) 
 bahayaaaaaaa wehhh --' YA ALLAH JANGAN LHA KAU JALIN KEN HUBUNGAN SEJENIS INI :)